neděle 13. listopadu 2016

Siminka a Info!

Ahoj Sims,
vítám vás/tě u dalšího příspěvku.Omlouvám se ,že dlouho nic nevyšlo ,protože jsem byla nemocná a celé dny jsem ležela. Samozřejmě ,že jsem nebyla tak cca měsíc nemocná jenom jsem nevěděla co mám nového napsat nebo vytvořit.Včera a před týdnem jsem vytvořila siminky ,,opět siminky'' problém je ,že je nemůžu dát na stažení (můžu ,ale bez fotky přes poseplayer). Pokusím se to dát do pořádku a co nejdřív dám sem siminky na stažení a taky vytvořím nějakého simíka (muže)Siminky jak sem psala tak jsem vytvořila dvě tu co jsem vytvořila dřív mám její foto a můžu ji dát hned ke
stažení.Navíc jsem si připravila fotky ze soukromé hry.


 Siminka vypadá nějak takto:






Určitě jste z fotky (pode mnou) poznali že siminka má ráda koně: 









               Ulož to



PS... Siminka se jmenuje Tamara Applehorse :-)


Foto z mé soukromé hry:



Žádné komentáře:

Okomentovat